euforianamietnosci | e-blogi.pl
Kocham was ! 2012-03-14

1 4 5 5  o d w i e d z i n !  D z i ę k u j ę ! < 3


<3 2012-03-14

JUŻ JUTRO WYJAZD DO NIEMIEC ! <3


W PIĄTEK DO NICH :D ! 


X< 2012-03-14

ehh.. Czego ja się dziś dowiedziałam ;(( Było tak ładnie świetnie, cudownie, kolorowo, a tera jakoś szaro i ponuro. ;/ Jest źle i to bardzo źle. To co usłyszałam to mnie na serio zabolało. x< Robisz to tylko po to, żeby ona była zła i zazdrosna, tak ? Bardzo ci dziękuję za to! Jesteś skończonym ostatnim dupkiem. Nie odzywaj się do mnie , już nigdy więcej nie chcę cię widzieć na oczy. Dobrze, że wyjeżdżam do Niemiec jutro, będę miała spokój i nie będę cię widzieć. Przynajmniej przemyśle sobie takie tam pare spraw. Bo to co robiłeś do tej pory brałam do serca. A ty nie, tylko chcialeś następną laską się pobawić. Nie no spokoo! -.-' Następna porażka. Następny ból. Następne cierpienie. Następne uczucia. Następny raz zranione serce. Następny raz złamane serce. </3 Nienawidzę cię! Rozumiesz? NIENAWIDZĘ CIĘ!! ;(((((


DOŚĆ ! 2012-03-14

joł . < 3

Mam już wszystkiego serdecznie dość ! 

uhuu.. więc za tydzień już wymiana. xd Yeea! ^^ No to moja Niemka prawdopodobnie jest Polką. haha ; d Mam nadzieję! Imię i nazwisko ma polskie więc. xp Jednak lipaaa troszke bo jest wegetarianką. ; / no ale kit. Przeżyje bez mięsa. chyba -.-' :D 

no to dziś szczera rozmowa z Madzią xd a potem orlik <3 z Miśką ; ***

Dobra ide siema . 


. 2012-03-14

To uczucie, gdy usłyszysz, że jesteś jego <3 ! 


 


. 2012-03-14

 


Chciałabym przez przypadek potknąć się i wpaść właśnie na Ciebie.


. 2012-03-14

Uwielbiam patrzeć Ci się w oczy , aż sam spuścisz wzrok.


 


 


. 2012-03-14

 


Twierdził, że może mieć każdą, udowodniłam mu, że nie.


. 2012-03-14

 


Myślisz, że jak jednego dnia mówisz mi słodkie słowa, a na drugi dzień będziesz zarywał do innych dziewczyn - to będę zazdrosna ?  no to szacun , udało ci się.


 


. 2012-03-14

 


Nie wiem dlaczego, poprostu doprowadziłeś mnie do stanu, w którym jestem na ciebie obrażona ! Nie mam ochoty z tobą pisać, ale i tak wiem, że jak piszesz to mordka mi się cieszy nawet wtedy gdy mam cię już serdecznie dość. 


. 2012-03-14

Niby mam go gdzieś, ale prawdopodobnie, jakby napisał, że chce mnie dziś zobaczyć


to bym była tam w minutę.


 


. 2012-03-14

 


 


Twoje oczy mają w sobie coś takiego, że twoje spojrzenie mnie zawstydza, Twój uśmiech ma w sobie coś takiego, że nie zaraża, Twoje słowa mają w sobie coś takiego, że przez nie tracę głowę.


 


. 2012-03-14

 


 


 


- Brakuje mi tu dzisiaj Ciebie. - szepnęła do słuchawki telefonu zapłakanym głosem. - Ja zawsze jestem przy Tobie. W Twoim sercu. - odparł i odruchowo dotknął swojej klatki piersiowej, czując rytmiczne bicie i wiedząc, że jego serce całkowicie do niej należy.


 


 


e-blogi.pl
  e-blogi.pl  [Załóż blog!] rssSubskrybuj blogi
[Zamknij reklamy]